נקה הכלסגור
העגלה שלך כרגע ריקה.
מתנה שווה בכל קניה מעל 200 שקלים
סך הכל לתשלום
0 ₪
קופון 10% הנחה כבר אצלך במייל, ברוכים הבאים לאתלטיס קלאב

אתלטיס קלאב

למה כדאי להצטרף למועדון אתלטיס

מאת Sivan Grinberg
למה כדאי להצטרף למועדון אתלטיס

אנו באתלטיס תמיד מחפשים כיצד לתת יותר ערך עבור הלקוחות שלנו. בגלל זה אנו תמיד בוחרים במותגים המובילים, מוצרים אורתופדיים ואקססוריז באיכות הגבוהה ביותר. אבל רצינו להיות יותר מחנות המציעה לכם מותגי ספורט והנעלה, ולכן החלטנו להקים עבורכם מועדון הטבות - מועדון אתלטיס.

אנחנו בדיוק כמוכם חולקים את אותה התשוקה לספורט ופיטנס. לכל אחד יש את הפעילות הגופנית המועדפת עליו - יש את אלו המתאמנים במכון הכושר, בחוג היוגה או מבקיעים גולים במגרש. לכל אחד יש את הספורט שלו ובהתאם לכך הוא נזקק לנעליים, ביגוד ואקססוריז. זהו המכנה המשותף שלנו ושלכם. ולכן החלטנו להקים עבורכם מועדון לקוחות - מהיום אנחנו קהילה! קהילה של אוהבי כושר וספורט השמה דגש על נוחות בספורט. ולכן אנו מביאים לכם את הנעליים והאביזרים שיעניקו לכם נוחות בתרגילים, ימנעו מכם כאבי גב, ישמרו על הברכיים שלכם ויאפשרו לכם ליהנות מכל רגע ולהרגיש מעולה.



מועדון אתלטיס נותן לכם הטבות מטורפות החוסכות לכם כסף בכל קנייה. אם אתם כאן, זה כי אתם זקוקים לנעליים, ביגוד או אקססוריז. הצטרפות למועדון מעניקה לכם הנחות כבר מהקנייה הראשונה, וזה לא עולה לכם כלום - ההצטרפות חינם! אם רציתם לרכוש מוצר בחנות, כדאי לכם להצטרף למועדון כי מייד תקבלו 10% הנחה על המוצר. מועדון אתלטיס חוסך לכם כסף - לא מחר ולא בעוד שנה, אלא כבר עכשיו בקניה הראשונה שלכם.

אילו הטבות תקבלו במועדון אתלטיס?

מלבד הנחה קבועה של 10% על כל מוצר, כולל מוצרים שכבר במבצע! תוכלו לקבל הטבות נוספות המתאימות במיוחד בשביל כל מי שעוסק בספורט ופיטנס.

  • מידי שבוע אנו מגרילים פרסים והטבות. אתם לא צריכים לעשות כלום; אם קניתם או לא קניתם אתם עשויים פתאום לגלות שזכיתם בהגרלה!
  • מתנה ליום ההולדת. אתלטיס קלאב רואה בכם חלק מקהילה של אוהבי כושר וספורט ולכן אנו רוצים לחגוג ביחד אתכם את יום ההולדת. כאשר יגיע יום ההולדת שלכם המועדון יעניק לכם מתנה מפתיעה!
  • מבצעים מיוחדים. באתר אתלטיס תמיד תוכלו למצוא מבצעים משתלמים. אך חברות במועדון מעניקה לכם גישה למבצעים בלעדיים אך ורק לחברי המועדון.
  • תמיד להיות ראשונים. כאשר הגיעו מוצרים חדשים או שיש לנו מבצע לוהט, אתם תמיד תדעו ראשונים. כך לא תפספסו שום מבצע ולא תתאכזבו לשמוע שאזל המלאי.

תכנית אפילייאט בלעדית

אתלטיס קלאב מאפשר לכם להרוויח גם כאשר החברים שלכם רוכשים בחנות. חברה מהחוג התעמלות רוצה לקנות נעליים? חבר רוצה לקנות שורטס למכון הכושר? הפנו את החברים אל החנות ותזכו בהטבות על כל קנייה שלהם. החברים שלכם קונים ואתם מרוויחים! האם יכול להיות יותר טוב מזה?

תעשו את החשבון שלכם, אם אתם זקוקים לנעליים ואקססוריז - זו טעות לא להצטרף. במועדון אתלטיס אתם רק מרוויחים.

טלפון– 073-7306780

וואטסאפ להודעות בלבד – 050-8569897

אימייל- sivan@athletis.co.il

פופולרי

מדריך מידות מעודכן 2023
מאת Sivan Grinberg

מדריך מידות מעודכן 2023

מותגים