נקה הכלסגור
העגלה שלך כרגע ריקה.
מתנה שווה בכל קניה מעל 200 שקלים
סך הכל לתשלום
0 ₪
קופון 10% הנחה כבר אצלך במייל, ברוכים הבאים לאתלטיס קלאב

אתלטיס קלאב

5 טיפים לרכישת נעליים/ נעלי ספורט לראש השנה ותקופת החגים 2021

מאת Sivan Grinberg
5 טיפים לרכישת נעליים/ נעלי ספורט לראש השנה ותקופת החגים 2021

 

ראש השנה, ואחריו גם יום כיפור וחג הסוכות, מתקרב וכולנו רוצים להיראות במיטבנו עם בגדים נקיים ונעליים חדשות. לצערנו יש ספק אם השנה את תקופת החגים נחגוג עם יקירינו לאור הסגר שכנראה יהיה ולכן אנו נאלצים לערוך את ראש השנה מצומצם בחברת המשפחה הגרעינית בלבד. אבל דווקא בגלל זה חשוב לנו לשמור על מצב הרוח והשגרה עד כמה שניתן - זהו הזמן לרכוש לעצמכם ולבני משפחתכם נעלי ספורט חדשות לכבוד החגים המתקרבים. אין כמו מתנה לבבית ושימושית בשביל לשמח את הלב ולהרים את מצב הרוח.

 אז לרגל המצב, בו איננו יכולים להגיע אל החנות, הבאנו לכם 5 טיפים לרכישת נעליים בערב החג, בין אם זה נעלי ספורט גברים, נעלי ספורט נשים, נעלי ריצה ובכלל.

 

  1. קניות און ליין - בימים אלו של משבר הקורונה אנוכנראה נהיה מסוגרים בבתים והאפשרות הבטוחה ביותר לבצע רכישות היא לרכוש נעלי ספורט באינטרנט באמצעות קניות און ליין. כלומר לא רק שזה קל ונוח, זהו גם צו השעה. באמצעות קניות מקוונות תוכלו לקבל את המוצרים במשלוח בטוח לביתכם ולהפחית את הסיכון של הידבקות במחלה.

 Sports Shoes Online - Athletis

 

נעלי סניקרס Adidas Nizza פופולריות מאוד החבר'ה הצעירים, יוניסקס. הן בעלות מראה אלגנטי ומושלמות לתקופת החגים

 

  1. נוחות - כאשר אנו רוכשים נעליים חשוב שהן יהיו נוחות ואורתופדיות. מכיוון שבקניות אונליין לא ניתן למדוד את הנעליים אנו ממליצים לכם להיצמד למותגים איכותיים ומוכרים (כמו נעלי אדידס, אסיקס, סאקוני,נעלי ספורט נייקי, וניו באלנס), דבר שיבטיח לכם נעליים נוחות ומידות סטנדרטיות מדויקות. כמו כן חשוב לוודא שיש אפשרות החלפה במידת הצורך.

 Nimbuzz-Shoes-Online-Athletis

נעלי ריצה גברים רחבות ניו באלאנס New Balance 680 - המתנה המושלמת לחג

 

  1. השתדלו לקנות הכל במקום אחד - ישנן חנויות המתמחות במותג מסוים (נעלי ספורט נייקי או נעלי ריצה נשים ) או בנישה ספציפית. על מנת ליהנות מנוחות ויעילות מומלץ לבצע את הרכישה בחנות אשר מציעה מגוון מותגים לנשים ולגברים, כך תוכלו לרכז את כל הקניות במקום אחד.

 

 Asiscs-Shoes-Online-Athletis

נעלי ספורט ריצה לנשים אסיקס נובה בלאסט 2 – לחזור לכושר בשיא הטכנולוגיה

 

  1. בצעו השוואת מחירים - כאשר מצאתם דגם שמוצא חן בעינכם תמיד מומלץ לעשות השוואת מחירים ולבדוק האם זהו אכן המחיר המשתלם ביותר.

 Nike-Shoes-Online-Athletis

העדיפו חנות עם נקודת מכירה פיזית - למרות שאתם מבצעים קנייה מקוונת אנו ממליצים על ביצוע הרכישה אצל חנות אשר יש לה קיום פיזי גם מעבר לאתר האינטרנט. חנויות אינטרנטיות יכולות להיפתח במהירות וגם להיעלם במהירות. חשוב שתרכשו את המוצרים בחנות אשר מעניקה לכם גב ולא תיעלם בין רגע.

נעלי ספורט נייקי לילדים לנוחות מרבית ושמירה על כף הרגל -  הנעליים שיעשו לכם את החג.

 אתלטיס עומדת לשירותכם גם בימים אלו עם מבחר דגמים מובילים לנשים ולגברים. 

גם באתר האינטרנט שלנו אתלטיס און ליין https://www.athletis.co.il/

נשמח לעזור לכם ולייעץ לכם בכל הנוגע לבחירת נעליים, מידות ותהליך הרכישה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מהיר בוואטסאפ כאן באתר או בטלפון 073-7306780

 

אנו מזכירים לכם שניתן לבצע הזמנות באתר שלנו תמיד 24 שעות ביממה, אנו שולחים חינם לכל הארץ.

מותגים