נקה הכלסגור
העגלה שלך כרגע ריקה.
מתנה שווה בכל קניה מעל 200 שקלים
סך הכל לתשלום
0 ₪
קופון 10% הנחה כבר אצלך במייל, ברוכים הבאים לאתלטיס קלאב

אתלטיס קלאב

( Sports shoes israel )

 

 

מקצועיות, שירות ויחס אישי, לצד המותגים המובילים בעולם הספורט, הופכים את חווית הקנייה באתלטיס לייחודית ביותר- כזאת שתרצו לחוות שוב ושוב! עבור הלקוחות החוזרים והאהובים שלנו, כמו גם הלקוחות החדשים אותם נשמח להכיר טוב יותר- אנו מתרגשים להציג את אתלטיס קלאב, מועדון הלקוחות של אתלטיס!

בנוסף למחירים הנוחים המוצעים בחנות שלנו, חברי אתלטיס קלאב יהנו מהנחה קבועה, הגרלות שבועיות, הפתעות מיוחדות ליום ההולדת, הזדמנות לקחת חלק בתוכנית האפילייאט הייחודית שלנו ועוד. גם על המוצרים החדשים ביותר והמבצעים השווים ביותר יש הנחות! ואת חברי המועדון שלנו, אנו מעדכנים ראשונים- כך שבהחלט יש למה לצפות.

חברי אתלטיס קלאב, נהנים יותר!

אם ספורט, בריאות ולייפסטייל הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלכם, המועדון שלנו הוא בדיוק בשבילכם! חברי מועדון וותיקים וחדשים כאחד, יזכו להנות משלל יתרונות:


  • שירות ללא פשרות וחווית הקנייה האידיאלית- בכל פעם מחדש
    שירות מקצועי ומכל הלב, תמיד.
  • חסכון בכל קנייה- החל מהקנייה הראשונה
    לחברי אתלטיס קלאב, 10% הנחה, גם על פריטים שכרגע ב- SALE מטורף! (תקף על מחלקת ההנעלה והביגוד בלבד)
  • הטבות מפתיעות ומפנקות
    הפתעות בימי הולדת, הגרלות שבועיות ומבצעים מיוחדים- רק לחברי המועדון.
  • מותגים מובילים במחירים נוחים
    את חברי המועדון שלנו נעדכן ראשונים בכל מבצע, או ברגע שמגיע מוצר חדש!
  • תוכנית אפילייאט בלעדית לחברי המועדון
    נהניתם מהמוצרים שלנו? המלצה קטנה לחבר ותרוויחו יותר.

לרגל השקת המועדון- הצטרפות ללא עלות!

אז, למה אתם מחכים?





איך מצטרפים?

אל המועדון שלנו, אנו מזמינים כל אחד ואחת! הרשמה חד-פעמית, פשוטה ומהירה- ואתם בפנים:



ההרשמה למועדון- ללא תשלום וללא התחייבות! אנו בטוחים ב-100% שתרצו להישאר איתנו, אך במידה ולא, ניתן לעזוב את המועדון בכל עת

נעים מאוד, אנחנו אתלטיס

לאתלטיס, חנות פיזית קטנה עם לב גדול, שבה אתם תמיד מוזמנים לבקר- הנמצאת בטירת הכרמל. לאלה מכם הגרים רחוק, או מעוניינים במוצרים הטובים ביותר מבלי לצאת מהבית- החנות הוירטואלית שלנו מציעה משלוחים חינם לכל הארץ, עד אליכם. את אתלטיס הקים סיון גרינברג, יזם עם רקע עשיר בתחום המסחר האלקטרוני.

באתלטיס, נעליים אורתופדיות, נעלי ריצה ונעלי ספורט אשר יתאימו לפעילויות שונות. כמו גם אקססוריז וביגוד ספורטיבי לגברים, נשים וילדים. בין המותגים המובילים שאנו מוכרים ניתן למצוא את Saucony, Asics, New Balance, Under Armour, Adidas, Nike ו- Reebok. אתלטיס הינה משווק מורשה, המביאה עד אליכם את המותגים האהובים ביבוא מקביל- ומתחייבת כי כל המוצרים בחנות חדשים ומקוריים.

בנוסף לדגשים החשובים הקשורים במוצר, כחזון ועקרון, לא נתפשר על שירות. בכל עת, נשמח להעניק לכם שירות אישי, אדיב, יעיל ומקצועי! אז אם יש לכם שאלה, או התלבטות: לגבי המועדון, אחד המוצרים שלנו, או לגבי החנות- ניתן ליצור איתנו קשר, ממש כאן.

החנות של אתלטיס

מותגים